tisdag, mars 13, 2007

Lite skidbilder och annat nr3

Hepp, jag var oxå med ute i backen såklart, även om jag inte åkte en enda meter skidor ;-)


Alva kämpar på med plogning, åt höger gick det kanon... Vänstersvängarna var svårare :)


Alva kämpar på, så duktig!


Dagen i backen är slut och jag och Alva slappar med lite bokläsning... Kontrasterna i bilden är väldigt skarpa, pga soljuset. Men det var meningen då jag bad Fredrik att ta bilden, ville få skarpa kontraster för ibland är det skoj att göra det man inte "ska" ;-)


Mitt span i baren på afterskin ;-)


Enmansbandet Togga spelar och Alva och Patrick diggar... Det här är precis i början, 30 min senare var det värsta draget!


Jag och Alva spexar på afterskin :) Några minuter innan hade Togga varit fram till Alva och spelat gitarr för henne, för Alva var så duktig på att spela luftgitarr.


Det var alles, ett axplock av alla de bilder jag tog :) Sista dagen fotade jag typ inget... Vet inte varför, men inspirationen inföll sig inte...

1 kommentar:

Sanna F sa...

Å vad många fina foton, vad härligt med fjäll semester!!!