tisdag, januari 22, 2008

Hostar fortfarande...

Suck, det blir ju inte mkt sömn på nätterna när man hostar som en tok så fort man lägger huvudet på kudden. Och sen har jag en del huvudbry på jobbet oxå, ibland önskar jag att jag hade ett jobb utan ansvar ;-) Dit jag bara kunde gå och göra det jag förväntas och sen gå hem och släppa allt... Men så lätt är det ju inte alla ggr...

Tog dock en 30 min promenad i det kyliga vädret efter jobbet, tror det är välbehövligt för att rensa tankarna och få lite glada hormoner att rusa runt i kroppen. Saknar solen och värmen, hoppas våren går fort ;-)

Nä, ska nog hoppa i säng och läsa februarinumret av CK som kom idag. Tycker tidningen har blivit TRÅKIG och svårläst sen de bytte ledning. Men layouterna är fina, så jag ska kika och insupa inspiration och försöka kicka igång mig själv :-)

Natti vänner!

11 kommentarer:

Anna sa...

Åhh vad skönt att det int är bara jag tycker att CK har blivit tråkig, trodde nästan det var fel på mig.

Vad trist att du inte blir av med hostan. Provat med något hostdämpande från Apoteket?

Vinterkramen Anna

Anonym sa...

Hoppas att du snart mår bättre - och att krånglet på jobbet löser sig. Sköt om dig!
Kram! Stina

Anonym sa...

Så de har bytt ledning, det har jag missat. Tycker också att CK har blivit sämre, trodde att det berodde på mig och min smak :-)

Krya på dej!

Anonym sa...

När bytte CK ledning? För jag har tyckt den var APTRIST ett tag - men numret som kom igår var faktiskt en uppryckning (även om jag inte kan sätta fingret på varför jag tycker så). Kanske bara att det var många A4-layouter i den här tidningen - jag är liiiiite svag för sånt...!

Krya på dig, vännen - och du, man FÅR koppla av jobbet när man är hemma även om man är chef. Fast jag förstår egentligen att det inte är så lätt alla gånger. *kramar om*

Förresten - ska jag börja blogga officiellt igen efter min lilla svacka efter att jag fick lägga ner den gamla bloggen. Förstår om du inte hinner, men bifogar länken i alla fall. NÅN gång kanske du har en lugn och tråkig dag och behöver en lagom svamlig blogg att försjunka i... ;o)

Joy for Health sa...

Krya på dig!!! Hoppas att du blir bra snart och att du orkar med allt ansvar, förstår att det blir lite tungt ibland.

Pihlina sa...

Jobbigt med hosta. Hoppas det försvinner snarast.

Vet du, jag bytte ju faktiskt jobb och har ett sånt där mindre ansvarsfullt nu. Det är det bästa jag gjort i hela mitt liv. Jag älskar livet som laid back bum! :D

Och CK har blivit tråkigare.

Jozebelle sa...

Så du har inte blivit bättre från hostan än, vad trist...här börjar den komma liksom halsont som jag inte haft förut men jag vet inte om det beror på sönderhostad kanske...Du kan väl hojta till närdet passar för dej att vi möts och jag hämtar mappen..

Krya-på-dej - kramar i massor
Ann-Marie

Anonym sa...

Hoppas att du snart kryar på dig. Hosta är inget roligt att ha.

Lotta

Minimalla sa...

Jag känner igen den där önskan om att ha ett arbete utan ansvar. Ibland tänker jag att jag skulle vilja sitta vid ett löpande band på en fabrik och sortera muttrar (om det ens en gång finns såna jobb nuförtiden). Men sen inser jag ganska snabbt att jag antagligen skulle tyna bort mentalt på ett sånt jobb...

Hoppas hostar ger med sig snart.
/Malin

Emma sa...

Krya på dig!!

Kram
Emma

Jag... sa...

du saknas mig här ute i cybern! :-) Krya på dig! Kram