fredag, april 03, 2009

Dagens foto #93 - 090403 - Syfestival

Ooops, missade dagens foto igår :-) Första gången jag missat det, en dag har jag tidigare ignorerat det pga sjukdom hos Aston. Nåja, det är inte hela världen.

Här har jag och Åsa tillbringat gårdagkvällen och idag :-) Plus hela helgen! Det är Syfestival i Kista, superskoj att träffa alla deltagare som kommer förbi och säger hej.

Har hunnit med att göra nästan två hela layouter, fick en utmaning från Åsa att skapa med mer kontraster i färgerna... Ni ska få se *s* Jag väljer ju gärna färger ur samma tonskala, men jag har antagit Åsas utmaning! Så skoj att försöka utvecklas lite ;-)

Nå, här är en bild där jag är helt inne i att förklara något för en av mässans besökare :-)


-----------------------------------------------------------------------------
Kika in HÄR för att se länkar till de andra duktiga "Dagens foto"-fotografer

5 kommentarer:

Fnyz sa...

ååå syfestivalen...det första och enda stället jag pratat med dig IRL :-p kanske inte DU minns men för mig var det stort att träffa en scrapidol när jag själv endast var nybörjare å både du och badanka sa att ni gillade min lo "fötter" som precis hade blivit publicerad på SWE :-D

ska leta fram ett foto på dig från syfestivalen i mars 2007 då jag å elin var såååå impad att vi fick ett kort på dig och henne tillsammans :-D haha

Anonym sa...

Denna gången blir det ingen Syfestival för mig - jag som ville krama lite på både dig å Åsa ;)
Nåja, det får bli nån annan gång!
Kram!

Ulrika aka LillBlomman sa...

Är så imponerad av dig och Åsa att ni tom klarar av att skapa mitt i allt! Och goa och rara mot alla! Kramen!

Kajsa sa...

Haha, jag hamnade ju på bild (nästan)! Det är jag i kanten alltså. :)

Det var kul att få träffa er!
http://melen.se är adressen till min rätt ouppdaterade hemsida.

MVH Kajsa

cia sa...

Hej hej
Kul att ses igen och tack för dina fina ord om min LO:-)

*Hejaar på så att du orkar köra på lite till:-)*