torsdag, april 15, 2010

LO: Blomsterprakt

Jag har skapat några layouter för SWE-bloggens räkning, som under mars har blivit sponsrade av Scraplagret. Jag fick ett proppfullt paket med en, för mig, ny bekanskap - nämligen papperstillverkaren GSD Studios. Urläckra papper med sömnadstema!!

Idag visar jag en LO med min svärmors ljuvliga Pelargonarrangemang. Hon är så fixig och trixig, min älskade svärmor!

En dröm i rosa helt enkelt ;-)


Läcker chipboarddekoration :-)


Blommor i lager på lager


En lager-på-lager-blomma vid rubriken... Gillar de här filtbokstäverna, spetsen är ljuvlig den med





En utklippt blomma med en halvpärla i mitten

5 kommentarer:

CillaT sa...

Så läcker! Gillar det (hysteriskt) rosa med en touche av grönt=)

Kram

Sanna F sa...

wow vad snygg!!! Gillar också rosa, och även att du använt den där vintage bilden:) Lite crazy så där ;)

Ulrika aka LillBlomman sa...

Wow vilken färgklick! Superin Helene!

Miaa sa...

Ja, vilken roooooosa dröm!!
/Miaa

yes sa...

Hej!
Vill du inspirera andra eller letar du själv inspiration? Titta in på www.pysselfeed.se eller kanske på www.fotofeed.se
kram ylva