tisdag, juli 06, 2010

Dagens foto - 100706 - nyklippt kille i Kronis-parken

Idag har Aston klippt sig för första gången! Det gick förvånansvärt bra ändå, trots att han skrek lite och var lite ledsen så gick det bra. Han satt i mitt knä, vi fick strunta i allt vad skynken hette så det blev hår överallt på mig och honom - men jag hade packat ner ombyte till honom... Men det var det värt, se så fin han är! Han var fin innan - men ack så ljuvlig Aston är nu :-)

Efter klippningen gick vi till Kronisparken så Aston fick leka av sig, det var skoj!


Gladast i stan!


Noah blir 8 månader idag :-)


Tjoho vad det gick fort i stora rutschkanan, det var så jag brände mig i handen jag höll i kanten *s*

2 kommentarer:

cia sa...

Vad "vuxen" han ser ut i nya frisyren!
De börjar bli stora de små :-)

Scrapmoment Hellen sa...

Wow! Aston blev ju en helt ny liten kille i sin nya fina frisyr! Supercute!
//H