tisdag, maj 03, 2011

LO: En underbar resa

Det här fotot på en alldeles nyfödd Charlie är mitt absoluta favoritfoto från förlossningen, trots att vi har några fina :-) Misstänker att jag kommer scrappa det fler gånger ;-)

Cirklarna på sidan är symboliskt, cirkeln är sluten för min underbara resa. Fyra söner har jag fått, fyra underbara pojkar och jag önskar mig inget annat heller!


Charlie är född 01:22 på natten och klockan symboliserar just den tiden




Älskar pappret med vimplarna! Har stämplat lite i hörnen med gamla älskade swirlstämplar.

4 kommentarer:

Vibeke sa...

Hei Helene!!:)

Jeg elsker bildet!! Noe så vakkert og nydelig!!:)

En herlig og symbolsk layout:)

Ønsker den en fin tirsdag:)

Therese sa...

vilken ljuvlig layout!

joggemia sa...

Så himla fin! Superläckra detaljer!

Kram!

Ulrika aka LillBlomman sa...

Skitsnygg Helene! Och gillar att de svarta swirlstämplarna hittat fram med vita högdagrar:) Kram!