fredag, juli 06, 2012

Vi 3 - och om att vara med på foto....

Jag skrev det förra sommaren då min syster tog fotografier på mig och mina småttingar och jag skriver det igen. Jag ÄR inte nöjd med min vikt, det är INTE roligt att vara framför kameran. MEN det är så oerhört viktigt, framförallt för barnen. Att jag finns på bild, att jag finns med på foton från deras vardag och upplevelser och att vi finns på fotografier tillsammans.

Därför är det guld värt att min syster tog några foton på oss 3 tillsammans idag :) TACK!

Här kommer ett favoritfoto! Somrigt och fullt av glädje!

Så, denna sommar ska DU se till att hamna på bild tillsammans med dina små, med din man, med ditt husdjur eller bara själv! DU är viktig!!!

3 kommentarer:

Hanna-Marie sa...

hållerm ed dig till fullo helene! och det där fotot är superfint! å om du itne är nöjd med vikten så däljer du ju kroppen bra med grabbarna framför :-D tycker du blir jättefin på bild, du ser alltid så otroligt glad ut med dina "skrattögon"

Stina ~maräng~ sa...

Du är jättefin Helene - och dina grabbar också förstås! Förstår precis din känsla för att vara med på bild, men som du själv säger, det är oerhört viktigt för barnen inte minst. Ska försöka komma med på bild med barnen i sommar! Kram! Stina

Jozebelle sa...

Jag håller med dej om att inte trivas med sin vikt och hur jobbigt det är att finnas med på bild då, men som du också säger vill man ju vara på bild med barnen. Jag har några foton med oss tre, men ska se till att det blir några flera.

Jag tycker ju inte att det är någon fara för din del och eftersom jag tycker om dej som person så tycker jag bara du ser bra ut. Men det är ju så skönheten kommer inifrån. Fotot på er är sååå underbart!