lördag, mars 04, 2017

DAG 331 - helg!

OK, jag har varit sjuk större delen av denna vecka så jobbveckan blev väldigt kort! Var helt slut igår efter min första dag som bemanningsassistent på jobbet och med massor med nya arbetsuppgifter och en annan typ av stress så kände jag mig knockad igår..

Nu laddar jag dock för ett träningspass, har ätit min keso- och kvargfrukost och tar en kopp kaffe nu. Sen blir det träning för första gången på 1,5 vecka (och vägning, kom ju inte iväg i onsdags). Egentligen vill jag inte väga mig, eftersom det kommer peka uppåt på vågen. MEN det är ju då det är VIKTIGAST att väga sig....

Sen tänker jag oxå att när våren kommer så blir det mer promenader och powerwalks, det kommer hjälpa till i det här nya med jobbet och minskat antal vardagssteg. Får hitta andra vägar helt enkelt!

Inga kommentarer: