söndag, november 13, 2005

Ett foto i timmen (ungefär *s*)

Hepp, jag antog EFIT-utmaningen på Mysbebbarlistan och har dokumenterat min dag i bilder. Det är fars dag idag, så barnen åkte hem till sin pappa och firade honom. Eftersom min pappa inte är i livet längre, så firades inte han....

Kl 9,40 ungefär - Scrappizforumet ...

kollas av såklart! Ett måste varje dag!

Kl 10,20 - en kopp kaffe görs iordning....

i väntan på att Fredrik ska kliva ur sängen ;-)

Kl 11,50 - kollar in DN Bostad och....

vi bestämmer oss för att åka ut på husvisning på Ingarö!!

Kl 13,10 - snabbfika hos Fredriks bror med familj

Och lilla Ina (9 mån idag) visar sina färdigheter att gå med gåvagn!
Så duktig!!!

Kl 14,20 - husvisning

Herre, hur mkt folk var det inte på denna visning då?? Shit alltså... Det var proppfullt i hela huset... Det var minst 50 pers som var och kollade... Nåväl, vi har skrivit upp som intresserade, så får vi se.... Det lär nog bli för dyrt för oss... Men ett coolt hus i 1800-talstappning med modern inredning... Endast köket som var mysko!

Kl 15,00 - snabbhandling på Coop

Äta middag måste man ju göra :)

Kl 15,30 - solen går ner

var bara tvungen att fota genom bilrutan på väg hem....

Kl 16,20 - långkok på G

Här vankas det hemlagad gulaschsoppa! Mums!!! Nästan 3 timmars tillagningstid :)

Kl 18,00 - hockey på TV

Finland - Sverige i final i Karjala cup... Sverige förlorade tyvärr, trots en kanonbra match :(

Kl 20,00 - fika och lite mer TV...

Inget spännande på TV direkt, men nice att fika lite och bara snacka :)

Kl 22,40 - sängdags

Ja, mer spännande än så vart inte min dag :)

God natt och sov så gott, mina vänner!!!

5 kommentarer:

Sandi sa...

Hej hopp!
Kul o komma in o kika på er dag.
Fina bilder och håller tummarna för huset.
Kram

Suss sa...

Hej hallå!
Kikar in på din dag, kul att se din dag med och att du faktiskt har en lugn dag emellanåt ;-)
Hoppas det blir nåt med huset, härifrån såg det supermysigt ut. Precis ett sånt jag skulle vilja ha.

Kram

Anonym sa...

Kul att se bilder från din dag! Vad mysigt huset såg ut. Håller tummarna för att det blir ert! :-)

Kram!

Julia sa...

Tack för titten på din dag! Huset ser jättebra ut, hur har det gått? Jag tittar på Scrappiz varje dag jag med :) Måste bara titta lite... och få lite fina ideér! Tänk vad Ina har blivit stor! Jag trodde hon var sisådär 4 månader *fniss*
//Julia

AnnaHanna sa...

Hallo... NU har jag tid att skriva här också.
Trevlig dag ser det ut som.
Det blev inget med huset eller? Det blev säkert urdyrt.
Kram //Anna