måndag, december 26, 2005

Lilla julafton =)

Lilla julafton firades hos oss idag :) Robin och Martin kom hem från Roger, Isac kom hit med Linda och Patrik. Vi åt massor med god julmat - igen... Man blir verkligen proppmätt under julen :)

Isac och killarna satt och spelade en hel del tv-spel, och i perioder glömde Isac bort att alla klappar låg och lockade under granen (mina killar har verkligen skaffat sig tålamod numer *s* Men så är dom ju klart äldre ;-) Hihi.... )

Men tillslut så tog Fredrik på sig tomteluvan, efter att Isac valt honom till att vara tomte :) Sen började ögonen tindra på den lilla 4,5-åringen :) Så fantastiskt att se :) Klappar delades ut till höger och vänster. Killarna fick mycket roliga och mycket bra-ha-saker, likaså fick Isac både leksaker, peng och kläder :) Fredde fick kläder av mig, lite "tråkiga" klappar kanske... Framförallt med tanke på att jag verkligen fick den största överraskningen av dom alla - ett 75-300 mm objektiv till min kamera. Shit, jag blev så glad att jag inte visste vad jag skulle säga och började nästan gråta.... Vad har jag gjort för att förtjäna den dyra och helt underbara julklappen??? TACK snälla söta rara underbart go'a Fredrik!!! OCH inte att förglömma, TACK mina underbara killar för den superfina röda hjärtformade badkudden! Precis en sån jag önskat mig!!!

Inga kommentarer: