måndag, april 30, 2007

Ett alster till :)

På Scrapeventet i Helsingborg i helgen höll Jenny Sandberg en mkt inspirerande kurs i att skapa en LO med KI Memories-material. Här är mitt alster... Jag har modifierat min LO, för den delen där fotot sitter ska egentligen sitta under det vitrutiga pappret som en stor dold tag :) Men jag tyckte det var så synd att dölja den fina, så då fick det bli såhär... Har lagt på lite extra saker som swirls och sånt...



Ska bli skoj att se andras alster oxå, att se hur deras färdiga alster från kursen kommer se ut :)
Tack för titten!!

13 kommentarer:

Ewonne sa...

Jättefin LO :)

Anonym sa...

Välkommen hem igen! Det verkar ju som att ni verkligen fick en kanonhelg. Du har gjort supersnygga grejer (så klart).

Marie - Med mina händer... sa...

WOW, vad fin! Underbara färger... och fint med alla detaljer!
Jag är SÅ avundsjuk på alla som varit på eventet... men det går väl fler tåg...

Ellison sa...

Vad fin den blev. Gillar att du ändrade lite :) Och kul att träffas igen Helene. Kram!

Anonym sa...

Tack for titten pa min blogg! Men halla vad duktig DU ar!!! Inspired!

Halsning fran Nya Zeeland

~Karin~ sa...

Jättefin LO vännen!!! Verkar som ni haft en toppenhelg. Helt klart avis på er *ler*

kram /K

Anonym sa...

Älskar dina saker!!!
Så snyggt att man döööööööör!

Kramisar
Petraso

Emma sa...

Superdupersnygg! :)

Anonym sa...

Den är jättefin! Undrar oxå vad raden med små hjärtan är? Såg att den finns med i kitet kanske?

Anonym sa...

Jag glömde skriva under!! Hopps!!
Det var ju jag som frågade innan! MIAA
MVH Miaa

webmosterhelene sa...

Miaa, menar du den svarta ovanför fotot? Det är en sticker, som finns till just detta KI-kit... En tab (alltså typ flik)

Anonym sa...

Superfin! jag är inte ens färdig med min ännu :)

Det gäller tyvärr för ytterligare några av projekten. Måste dyka ner bland alla foton så jag kan slutföra mina projekt!

Anonym sa...

Vilka fina saker du gjort och underbara foton!

Du har blivit utmanad, reglerna kan du läsa i min blogg

//Ann-Marie (Jozebelle)