måndag, april 30, 2007

Skapade i helgen :)

Jag var ju på Scrapeventet i Helsingborg i helgen, och på lördagkvällen var det stor scrapträff :) På den tiden hann jag 2 sidor (ca 5 timmars träff var det) samt att vi var med i en grupptävling då varje bord tävlade som grupp i att skapa utifrån ett givet kit och inget mer :) Svårt svårt! Vi vann inte, men var riktigt duktiga :) Alstret finns att beskåda hos PysselPassion, jag har inget foto tyvärr....

Men här kommer iaf mina två alster som jag gjorde på kvällen :)

Först ut är en sida med min allra sötaste lilla systerdotter Leah!! Det är verkligen kärlek vid första ögonkastet!!! Skoj att skapa en riktigt flickig sida...


Och så en sida om Robin, jag har verkligen svårt att fatta att min äldsta son alldeles snart är myndig?! Vart tog åren vägen? På fotot är när han fyllde 17 år... Ville leka med busiga färger :)


Tack för titten!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Gillar båda två, men de är å olika, tjejigt rosa och busigt killigt. Tack för all inspiration.
Aase

Anonym sa...

Åh, den rosa är ju bara för söt...
o bebis oxå!!

Sanna F sa...

Super fina båda två... Men den söta gulliga bebislayouten är min favvis : ))
Vad kul ni verkar ha haft i helgen!
: ) Härligt!

Ha en skön Valborg!
Kram från Sanna

Anonym sa...

Underbara layouter med superfina foton, som alltid! Mycket inspiration! Roligt att träffa dig i helgen! Kram ÅsaF