lördag, maj 12, 2007

Söta barn!!!

Min syster har varit sjuk ganska länge nu, och det är ju inte lätt att ha en 5,5-åring och en 5-veckors bebis... Så idag hämtade jag de allra sötaste syskonbarnen och tog hem dom till mig i några timmar, så min syster fick göra exakt vad hon ville under den tiden. Bara ladda batterierna eller poppa musik eller sova eller vad som helst *s*

Det gick så bra att ha de här underbara barnen hos mig!! Nemas problemas!! Så lätta att ha att göra med! Det måste gå i generna, för så har det alltid varit med Robin och Martin oxå *s*

Jag, Isac och Leah åkte tunnelbana, handlade present till min guddotter Matilda på Åhléns och handlade lunch på ICA. Sen gick vi hem till mig och Isac bänkade sig direkt inne hos Robin och Martin :) Leah sov i min famn mestadels av tiden :) Ligga själv var inte så skoj direkt...

Här är hon, allra sötaste Leah... 5 veckor gammal... Hon försöker redan sträcka sig efter saker (mitt halsband och mina glasögon var roliga att försöka nå)... Och så fyrade hon av världens sötaste leende mot mig :) Jag är verkligen så "kär" :)


Världens underbaraste Isac! På vägen hem igen, han ville hellre stanna hos oss såklart. Men inget gnäll eller så, utan idel leenden av denna vackra pojk :)


Direkt då vi, jag och Fredrik, lämnat av Isac och Leah, så åkte vi till min guddotter. Vi blev bjudna på middag, eftersom Matilda fyllde 8 år i förrgår... Sen var det dags för årliga titten på Eurovisions schlagerfestivalen. Men numer kan vi kalla det för Östschlagerfestivalen eller nåt... Man fattar INGENTING längre, för den låten som vann var bland det dåligaste jag hört. Men så är det...

Här är go'aste 8-åringen :)


Jag och Matilda tittar på schlagerfestivalen :) Djupt inne i det hela ;-) Kommentarerna haglar i hela vardagsrummet, många oh och ah och hur 17 kom dom med... Eller den där låten rockade ;-) Allt som hör till en schlagerkväll alltså!

2 kommentarer:

Jag... sa...

Underbara barn!!! :-D Håller me dom festivalen. o andra sidan så ger även vi här uppe poängen till varandra.. Dom borde göra om röstningsystemet på något vis, det hrä rä inet ens värt att titta på! The ark och ungern var tveklöst bäst! Kram på dig!

Anonym sa...

Festivalen var ren skit! Så mysigt att få snusa bebis och du är snäll som avlastar mamman lite. Vet ju hur sjukt trött man är hela tiden. Hoppas hon sov!! :-)