måndag, maj 14, 2007

Vad är dina favvo-dekorationer?

Jag satt precis och funderade på detta. Är så nyfiken på vad andra gillar och vad ni sen använder? Jag älskar ju papper i alla former, så det skriver jag inte med på denna lista såklart ;-) Det är ju underförstått att vi gillar det, annnars skulle vi ju inte pyssla med denna hobbyn

Här är min 10 i topp just nu
(men inte nödvändigtvis i den ordningen):
1. rubons
2. bling i alla former
3. chipboard (både former och bokstäver)
4. knappar
5. overlays
6. brads
7. broderitråd
8. filt (att stansa ut figurer i)
9. plastfigurer (genomskinliga hjärtan, stjärnor mm)
10. swirls- och journalingstämplar mm

Vad är din????

8 kommentarer:

Scraphönan sa...

Köper din lista utom på en punkt. Broderitråd byter jag ut mot BAND, Älskar band just nu:-)
Kramis Anna-Lena

Anonym sa...

Blommor, chipboard, swirls, knappar, spets, band, overlays, öljetter(runda), bling.........
Ha en bra dag! //MarieG

Anonym sa...

Brads, blommor i alla former, plastfigurer (helst egengjorda i OH-plast :P), chipboard, qk-dies (om det räknas som deko?)

AnnaB sa...

Någon 10-i-topp orkar jag inte tänka ut, men jag håller nog nästan med om rub ons som nr 1 just nu. Det finns så himla många fina nu!

badanka sa...

ååå jag måste säga...Kan inte leva utan min Craft robo;-) hehe he

Anonym sa...

Oj,min lista är nog:
Rubons
Runda stämplar med ord(typ grattis o så)
Nya primablommorna med ringar på
Minialbumsidorna från qk
Lintråd i olika färger
Minibrads
utstansade djur qk
clearstamps från bampop

Ja ,det var vad jag kom på...
Ha en fin vecka
kram Helena

Christine sa...

Dekorationer ja!! I massor:-)
Knappar
Overlays
Clearstamps
Chipboards
Blommor
Rubons
Bling
Swirls
Band
Floss
Japp, det va min lista, utan rangordning!!

Diana sa...

min lista finns på bloggen :)