söndag, oktober 14, 2007

Kvällens alster

Har varit ledig hela dagen, men kom inte till skott förrän klockan var jättemkt. Har haft huvudvärk för jag vet inte vilken dag i ordningen, men som vanligt blir jag piggare och mår bättre på kvällarna. Nu måste det väl vända, då det är ny vecka på g :)

Här är iaf kvällens alster, fortsätter med julfoton - men denna gång är det förra årets julmarknadsfoton från Grönan :) Har endel foton härifrån, så jag ska försöka göra några till och så ska Martin få en LO i sitt album :)

Papprena är de nyutkomna julpapprena från My Minds Eye, gillar dom jättemycket!

16 kommentarer:

Anonym sa...

Men du... du får inte suktas med julmarknad! Jättefin LO =)
Julen kommer bli tuff... andra året i rad jag inte får se NK:s julskyltning och annat *snyft*
Men jag har hittat julmyst på IKEA idag, det var ju trevligt. Och glitter och röda julkulor, så jag ska nog få till en svensk gran iallafall :D

Anonym sa...

DOh, julmust såklart, inte myst.

Anonym sa...

För det första är ju LO:n superfin som vanligt :) Men jag älskar även dessa foton på er - man känner verkligen stämningen med julmarknaden. *kram*

Anonym sa...

Håller verkligen med Anzan, helt superfin LO, och man längtar riktigt till jul utav de härliga bilderna!!
Kram och ha en bra dag/Marie-Louise

Anonym sa...

Härlig LO.. underbara färger och fint uppbyggd.. gillar mycket :)

kram ulrica

Anonym sa...

Juuul! Och du, inte talar jag om att du är förvirrad! :-) Jag tycker den sidan är rätt pastellig också...

Joy for Health sa...

Den här var ju bara heeeelt underbar! Jag har inte scrappat så jättelänge, åtminstone inte aktivt. Började väl scrappa mer aktivt för cirka ett år sedan och har gjort kanske trettio, fyrtio layouter eller så. Tur att man har inspirationskällor som dig :)

Anonym sa...

Du gor alltid sa himlans fina grejjer, verkligen inspirerande!!!

Malin sa...

Åhh så julig å underbar.. Har inte ens tänkt på at jag e "jul sugen" förens du började ladda upp alla underbra jul alster :)
E det rubons eller du som fixat i ps runt korten?
Snyggt i vilket fall som helst!
*kramKram*

Anonym sa...

Mmm, otroligt finstämd och härlig! Gillar verkligen den här!

Malin sa...

*fniss*
Glömde ju om du vill å orkar finns det en utmanin till dig i min blogg..
Å när jag scrappat färdigt din utmaning till mig ( ja jag lovar den e snart färdig,måste bara invänta usa paketet först!) så har jag en till till dig ;)

Sanna F sa...

Åååååå vad mysig layout!!!
Julstämning!

Färjtorp sa...

Kanonfin LO!!!
Nu måste jag ta och göra nåt med mina julfoton oxå!
Kram.

Anonym sa...

Jättefin layout med mysiga bilder och papper. Den får mig att längta efter jul och julmarknader...!

Marie sa...

denna sida gillar jag jättemycket, den är så mysig och härlig i de murriga färgerna!

Claudia79 sa...

Ååå vilken underbar Jul-LO!! På nåt konstigt vänster vet jag ingen som gör lika fina Jul-LO:s som du!<3
Tänker på dig och hoppas på fler huvudvärksfria dagar för dig!