tisdag, mars 24, 2009

Det ska bli så KUL att hålla kurs!

Sötaste Sofia på Handarbeta frågade mig för ett tag sen om jag vill hålla kurs på stora scrapträffen i Fältöversten 25-26 april. Jag svarade ja och det ska bli så kul! Planerar och står i, sitter och bestämmer material att jobba med! Ack, en hel värld öppnar sig av färger och sånt...

Eftersom kursen på lördagen blev fulltecknad på en gång, så ska jag köra en på söndagen oxå.

Hihi, så skoj det ska bli! Min första scrapkurs jag håller i ;-) Lite nervöst är det ju, min första tanke var "Hjälp, vad kan jag som är värt att lära ut". Men sen sansade jag mig och insåg att min glädje för scrappingen, färger, fotografering, balans överväger. Så det ska bli jätteskoj!! Hoppas deltagarna är snälla mot mig ;-)

4 kommentarer:

Christine sa...

Jag har ju anmält mig, gjorde det samma dag ;) men har inte fått nån bekräftelse.. Hoppas jag är med!

Kramis!

Isa sa...

Oj, vad roligt!!!
Hade velat gå en kurs för nybörjare ;o)
Kram

~ Sophia ~ sa...

Klart att vi alla kommer att vara snälla mot dig *ler*
Vi hade inte amnält oss till din kurs om vui inte stenhårt trodde att du hade myyyycket att lära ut...
Skall bli superkul!
KRAM!

~Karin~ sa...

Är helt övertygad om att det kommer bli kanon!
Bra att du lyssnar på mig ibland iaf, balans är ju verkligen din grej!! *puss raring*