måndag, juli 27, 2009

MASSOR med foton från Fårö - 090720

Denna dag åkte vi till goaste familjen Elgtorp. Vi fick se deras underbara sommarboende i ett fårstall, vi vandrade bland vackra raukar och kände även tidens vingslag i en gammal fiskeby... En helt underbar dag!

Fast lilla Filip var sjuk och ville helst sova på pappas bröst. Han tog tillfället i akt då vi började med att ta en fika på Sylvis café....


Allra sötaste guddottern Tilde!!


Efter fikandet åkte vi vidare mot Anna med familj...

Span på vacker svensk natur!


Hepp, se där! Jag var oxå med ner vid de stora vackra raukarna ;-)


Denna fina bild tog Fredrik på Aston... Aston är i full färd med att utforska raukarna på egen hand, men jag stoppade honom då han försökte krypa ner för att komma åt vattnet ;-)


Åsa och Tilde spanar


Söta rara Nova!


Vi åkte vidare till detta vackra gamla fiskeläger, tydligen ett mkt populärt fotoställe. Det kan jag iofs förstå, det var underbart vackert!


Nästan hela gänget samlat på en pytteliten punkt ;-)


Vackert!




Vill inte titta på mamma, men är söt ändå ;-)


Kolla så vackert de bor under somrarna, Anna, Håkan och lilla Nova! Ett gammalt fårhus har byggts om till sommarboende och det är trångt, hjärtligt och underbart läckert!


Upptäckar-Aston i full fart! Han älskar att krypa in och ut, upptäcka och vara självständig!


Vacker solnedgång vid Fårösund... Jag och Åsa ilar ut och fotograferar lite i väntan på att färjan ska komma in


Denna bild tycker jag är så vacker, även om den inte blev helt skarp pga vinden. Men jag tycker om hur solens varma strålar smeker den vackra blomman i solnedgången :-)


Tröttmössa... En flaska välling och sen sov han gott i bilen. Han vaknade inte ens då vi lyfte in honom i hotellrummet, tog av allt utom bodyn och la ner honom i sängen... Har aldrig hänt förr *s*

Inga kommentarer: