onsdag, november 09, 2016

DAG 216 - trotsade snöovädret

Idag har det snöat oavbrutet och på nyheterna säger de att det är det värsta snöovädret på 111 år, ja iaf sen man började registrera det hela.... Det kommer så mkt snö och jag la ca 1 timme på att skotta EN FJÄRDEDEL av vår uppfart imorse. Igår skottade jag hela uppfarten på ca 30 min, då inser man hur MKT snö det faller.... Och ca 1 timme efter att jag la ner idag så var det typ 5 cm snö igen. Galet!!

Här nere är jag på väg hem efter att ha lämnat barnen på dagis och ser framemot en ledig dag....


Trotsade snöovädret och gav mig iväg till gymmet. Eftersom jag har fyrhjuldrift på bilen så vågade jag ge mig ut, men man såg många många bilar stå både här och där utan att komma vare sig fram eller bak. Är nöjd med mitt pass på gymmet!


Och så var det dags för veckovägning igen och nu vikten fortsätter neråt för mig trots att jag tycker att jag äter så otroligt MYCKET mat!! Vi har också haft tre kalas på senaste tiden, då jag  faktiskt unnat mig något gott och lite kaffe med mjölk. Ändå resulterar det i minus på vågen... Jaja, det är svårt att hitta balansen....

Inga kommentarer: