tisdag, februari 07, 2017

LO: Happy halloween

Oj då, två dagar i rad med layouter i bloggen. Jag har ett bra flyt just nu. Den här LO:n är alldeles nygjord, jag gjorde den igår! Freestajlade utan skiss eller nåt, tänk att det fortfarande går hahahaha.... Klart det gör, jag har ju scrappat i snart 14 år, så det sitter i ryggraden även om jag inte gjort så många layouter de senaste åren. Nu är det roligare igen!

Ett löfte jag har i år är att använda mer av mitt gamla material, att faktiskt göra slut på förpackningar! Så denna LO är helt enkelt en sån, jag har använt spillbitar som jag bara klippte och la på hög.... Stickers, bling, ram osv är gamla grejer.... Blinget är tex 10 år gamla, nu är den oranga förpackningen slut!! Hurra!!!

Fotot är ett sånt som inte fick plats på ett PL-uppslag, så jag bestämde mig för att scrappa det även om det inte är av bästa kvalitet. Det berättar dock en härlig historia, så jag är nöjd ändå!






Inga kommentarer: