fredag, januari 04, 2008

Material i massor....

Ojoj, har varit på leverantören Youdo och hämtat massor med material... Papper, album, stämplar, blommor, brads, filefolders, stickers, bokstäver, pennor... U name it och det kom med i den underbara härliga bag vi fick :) HÄRLIGT!

Jag och Åsa ska skapa grejer åt dom till Formexmässan om 2 veckor... Så nu ska här lekas och fixas och grejas... Är så glad för att tjejerna där (och killen) är så givmilda och rara :)

Så nu vet ni vad jag har att göra närmaste 1,5 veckan *s*

13 kommentarer:

Anonym sa...

Wow så spännande!!!!

Joy for Health sa...

Lyxigt, fuskigt, roligt, härligt, spännande! Jag blir inte aaaalls avis på dig! Men gud vad roligt och vilket bra tillfälle att få göra grejer till :)

Anna sa...

Åhh vad spännande det låter!

Vinterkramen Anna

LottaM sa...

Åhhh vad kul. Tänk att få en hel godispåse med massa kul att sätta fingrar, sax och kretivitet i. Är superavis på er :-) Ser som alltid fram emot att se era skapelser.

Kram lotta

Anonym sa...

Spännande, ser framemot att få se vad du skapar! Maria

MissMian sa...

Wow...vilken dröm det skulle vara!!!!

Sofia - SofiaFj sa...

Guuud vad kul. Avundas dig.

Sanna F sa...

Å vad kul o lyxigt med så mycket spännande saker!!! Å kul me formex
Ha så kul med sakerna - ni kommer nog på en massa spännande som man blir inspirerad av!!!
Kram

Tin sa...

Å vilken härlig känsla!!!
Hoppas att du visar för oss nyfikna vad du skapat sedan! :D

Therese sa...

Vad lyxigt och roligt!! Spännande att se vad du gjort sen!

Laila sa...

Då får jag verkligen hoppas att jag kan gå/jobba på mässan i år också då.
Ska verkligen bli spännande att se vad ni åstakommer av deras härliga saker.

Anonym sa...

Låter som en underbar dröm! Jag är sååååå avundsjuk! :-)

Anonym sa...

Du är en inspirationskälla inte bara för mig utan för många.. Kikar in här för att få inspiration...

Du har därför fått en liten utmärkelse av mig!

Titta in på min blogg för att se den.

http://ingelasscrapbooking.blogspot.com/