onsdag, december 18, 2013

Project life - vecka 35 2013

Jag ligger i fas med veckorna i mitt album, eller ja har inte gjort v49-52 klart än.... Men när hela året varit så framkallar jag sista veckorna och gör klart i ett naft.... Dock ligger jag i lite ofas med visandet av sidorna....

Här är vecka 35, gjord för Scrap-Perra


Denna vecka har jag skrivit egna "rubriker" på några av korten.... Ibland har man inte stickers eller så, som räcker till... Så på tre kort har jag helt enkelt skrivit rubrik med Copic-pennor, i liknande färger som kitet innehåller....










Det som är extra roligt med det här sättet att skapa är att jag försöker dokumentera roliga saker barnen skriver. Endel har jag noterat i min blogg, men numer försöker jag vara snabbare med att skriva ner på små kort för att minnas :)


Inga kommentarer: