måndag, januari 16, 2006

Varför har inte dygnet fler timmar?

Det kan man verkligen undra? Jag jobbar och jobbar.... Och jag skulle vilja ha lite tid att scrappa lite, nu har jag scrappat lite i helgen men det var ju inte till mig själv utan till en fotoswap. Men det blir väl tid lite senare i veckan :) Men ibland önskar jag att dygnet hade fler timmar, så jag hann allt jag vill.

Det är inte så kul att jag dras med huvudvärk sen 2 dagar igen. Jag tror det är mer stressrelaterat denna gång, det känns inte som migrän - än i alla fall. Men det sitter mycket i nacken, det känner jag. Borde kanske gå och få massage av nån, synd bara att det är så dyrt :-(

Igår var jag och Fredrik på en husvisning på Ingarö, får se om det är nåt som vi kan tänkas få. Det är ett objekt av intresse såklart, men nödvändigt med utbyggnad - om man får - och massor med renoveringsjobb... Men klart intressant iaf :)

Ha en bra kväll! Kramelikramen!

Inga kommentarer: