lördag, mars 18, 2006

Leeeeeeeeeeedig!

Nu är jag ledig ikväll och imorrn! Sååååååååååååå skönt!! Antar att Fredrik vill hitta på en massa, själv skulle jag tycka det var nice att sitta hemma och pyssla. Men får nog hitta på nåt annat denna gång, för jag kan ju inte alltid vilja vara hemma och pyssla heller *s* Hoppas på fint väder, så kanske det kan bli lite fotografering eller nåt :)

Som vanligt när det är final i melodifestival så åker vi hem till Micke, Mona och Matilda. Så gör vi ikväll också! Så trevligt!

Måste bara visa denna underbara orkidé! Den blommar igen, hela 4 st underbart vackra blommor! Jag fick orkidén för 3,5 år sen av en simmare och den blommar och blommar och blommar! Jag har verkligen inte gröna fingrar, men denna blomma överlever allt :)

Kram

1 kommentar:

Ejris sa...

UNDERBART foto