fredag, mars 24, 2006

Woooohooo!!! EN vecka kvar!

Nu är det bara en vecka kvar, sen åker jag och Åsa/Badanka i vår racermaskin Saaaaab:en ner till Scrappizträffen i Helsingborg. Ska bli så kul att träffa alla tjejer från vårt avlånga land, för visst ser jag er där??!! :)

Har skissat på min namnskylt, så folk känner igen mig ;-) Bara den blir som på skissen, så kommer den bli bra *s* Det skulle jag väl inte skrivit för nu blir den väl apful bara för det, men jaja... Den som kommer till Scrappizträffen får se om den blev bra eller ful :)

Ha en bra dag, ska försöka skapa nåt nu på förmiddagen innan det är dags att ila till jobbet :)

>-kram-<

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jaaa, nu ses vi snart! Vad roligt det ska bli!!
Tror inte du kan göra något apfult ens om du försöker.
Kör försiktigt! Men jag tyckte du sa SAAB, så då ska det väl inte vara några problem.

Anonym sa...

Finns det en SKISS för namnskyltar? Den har jag missat, trodde att utmaningen var att GÖRA en öht... Får försöka leta upp den i helgen, och se om jag kan hålla mig vaken länge nog för att stansa ut mitt namn... ;) Kram!

Anonym sa...

HOPPAS HOPPAS att jag kan åka upp jag med! Hade varit så skoj att träffa er.