lördag, september 23, 2006

Grattiskort till svärfar

Svärfar fyllde år igår och ska firas imorrn, så jag passade på att göra ett grattiskort till honom med 3D-effekter :) Är då med i en av cybercropens kategorier iaf, cropen är på Scrappiz i helgen...

Skönt att ha nåt att visa upp, så ni ser att jag fortfarande har förmågan *s* Det är det "trista" med att skapa "åt andra"... Att man får vänta med att lägga upp alstrena. Tro nu för all del inte att jag vill ändra nåt, för jag älskar att få jobba med och för andra... Men just det att man vill visa upp sina mästerverk direkt ju ;-)

Man ser tyvärr inte att jag använt de glimrande Twinklarna på svamparna, ovanpå det målade med distresserna. Men de är himla fina i verkligheten. På äpplena och hattarna är det 3D-lack och under svamparna är det 3D-kuddar för upphöjd effekt.

De mönstrade papprena är nya favoriter!! Från 7 Gypsies, så grymt läckra!! Vill ha fler :)


Har använt:
Cardstock: Bazzill
Mönstrat: 7 Gypsies
3D-lack: Dimensional Magic
Fluid chalk: Color Box
Blommor: Prima
Stämplar: hÄnglar
Färger: Distress ink, Twinklings
Floss: Karen Foster
Bokst.stämplar: Panduro
Övrigt: 3D-kuddar, brads, Edge scraper, penna

5 kommentarer:

Lilo sa...

Superfint kort! Jag älskar höst och höstens färger... Jag har fortfarande inte monterat mina små svampar... önskar mig mer tid!!!

Anonym sa...

Superfint kort! Gillar att grattis står i äpplena. Det är synd att man aldrig kan se allt glitter & 3Dlack så bra på nätet, för det kan verkligen förhöja ett kort såå mycket!

Emma sa...

Jättefint kort! Höstiga o härliga färger!

Anonym sa...

Vilket fint kort Helene!

Kramen Anna

Anonym sa...

Så helt underbart!!!!