söndag, november 26, 2006

Lite bilder!

Jag har varit lite dålig på att uppdatera bloggen med bilder på sista tiden, har inte riktigt haft lust, ork och inspiration till att fota (jo, jag har visserligen fotat, men inte så mkt jag blivit sådär kanonnöjd med som jag brukar). Men eftersom det är den mörka perioden på året, så är det dags att köpa den där externa blixten jag vill/måste ha!! Var till webhallen igår, men där fanns inte den blixt jag ville ha :-( Det var beställningsvara och jag får väl ta och beställa den...

Här kommer lite bilder :)

Martin fyllde 15 år den 19 nov... Stora killen minsann!


Martin är en duktig och omtänksam storebror!! Tycker så mycket om att se hans omtanke med sin halvbror Andreas!!


061123:
Duktiga ambitiösa killar sitter och pluggar :) Ovanlig syn att se dom båda pluggandes samtidigt vid köksbordet. Annars brukar datorn vara det som intresserar den som inte pluggar just då *s*


061124:
Jag har äntligen fått tummen ur och tagit tag i fotograferingen på jobbet och beställt bilder på oss alla :)


061124:
Köpte underbara vita "doodlade" ljus på ICA igår!! Tycker trots allt om den mörka "trista" årstiden, då får man tända ljus och det är legitimt att sitta inne och bara mysa *s*


Ha det gott, natti natti!!!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Visst har du klippt dig? Ursnyggt juh! :-)

Anonym sa...

Jättefina foton! Sänder massor med må-bra-kramar till dig!

webmosterhelene sa...

Tack tjejer :) Fanny, jag har satt upp håret här *s* Så det ser mycket plattare och kortare ut *s*

Anonym sa...

Vad bra att jag hittade en tonårsförälder till ;) Hit kommer jag tillbaka.

Anonym sa...

Fina foton! Funderar också på en extern blixt. Vad har du kollat in för någon?