fredag, december 01, 2006

Skapat :)

Jane skickade sååå fina papper i dt-paketet denna månad, gillade dom alla!!! Skönt att jag blev riktigt nöjd med alla 3 av dessa sidor, har haft lite idétorka på sista tiden ;-)

Först en sida med Isac, min gulliga systerson!! Gillar fotot massor och det är ett sånt foto som man kan berätta vad man vill till :) Inte ett "event-"foto utan ett ögonblickskort. Såna älskar jag, för då kan jag berätta om mina känslor :)


Likaså här... Ögonblicksfoton i en annorlunda vinkel. Papprena passade så bra och jag tycker om när papprena är dubbelsidiga, för då får man automatiskt ett "extra" färgkoordinerat papper att använda. Har använt en hörnrundare på pappret för att få till de rundade kanterna :)


Här är det foton som legat länge nu ;-) Jag och Paula var i London och julshoppade för 3 år sen nu... Gillade att dessa papper ur MME:s Hannah-kollektion passade även till juliga foton :)


Tack för titten!
Kram!

1 kommentar:

Anonym sa...

Härliga layouter!!!
Du är så duktig!