söndag, januari 07, 2007

Bröllop :)

TACK för att jag fick vara med och fota ert underbara bröllop, Madde och Stefan! (och även Williams dop såklart). Underbara släktingar och vänner har ni!!

Här är ett axplock av alla bilder jag tog...

Madde och Stefan... Vi bestämde att vi skulle fota innan själva vigseln... Tur var det, för vid 14-tiden var ljuset mycket sämre ute!




Ser inte Madde lycklig ut??


William - lillebror, nyss fyllda 1 år, döptes samtidigt :) Här fångade jag honom på bild i det härliga ljuset


Nathalie - mellansyster

Sebastian - storebror


Under vigseln - svårt att fota i mörk kyrka


Löftena avges... Försökte få hyfsat skarpa bilder utan blixt...


Herr och fru minsann :)


Lite dukning - personligen gillar jag såna här bilder


Första bröllopspresenten var en överraskning, det blev övernattning på Nordic Hotell samma natt och barnvakt fixad... Tårarna sprutade hos brudparet ;-) Inte lätt att vara småbarnsföräldrar och få en sån överraskning ;-)






Lille Wille, så söt så söt!!!


Kram
/Helene

3 kommentarer:

Anonym sa...

Många härliga bilder! Så roligt att få se!

Anonym sa...

Hej gumman!! Åhh vad fina bilderna blev! Jag är såå nyfiken på alla bilder! Sitter här med en tår i ögat *s* Tack än en gång för att du ville ställa upp och fota vårat bröllop och dop! Du är bäst!
Finns bilder från Ice Bar på min blogg;)
Massor med kramar Madde!!

Anonym sa...

Ha ha såg att det blev lite fel med namnet *s*
Kram igen!