onsdag, januari 31, 2007

Fasiken, vad nöjd man kan vara!

Tack, Åsa-älsklingen, för att du fick mig att hoppa på Scrapliftcupen på Paprigleder Inte för att jag tror att jag vinner tävlingen, MEN tävlar man inte kan man inte ens ha chansen att vinna ;-)

Jag har valt att lifta denna helt fantastiska LO av Tove, jag älskar upplägget så mycket! En LO helt i min smak ;-)



Och här är mitt alster :) Jag är nöjd, sååå nöjd!


Ni får dock ha överseende med att textremsorna är lite suddiga, det var svårt att scanna LO:n pga knapparna...

11 kommentarer:

Anonym sa...

Snyggt :D
Jag satt just med det uppslaget uppe i Scrapbook Etc. för jag tänkte lifta den jag med, hihi :)
Ska se om jag lyckas åstadkomma något.

badanka sa...

aaaa men vad fint söt!!!!!!! *suckar beundrande*

Anonym sa...

Så himla snygg den var. Jag gillar knapparna i kombination med hjärtat. Den andas känslor :)

Kram Lotta

Virre sa...

oSåå snygg din "lift" blev! Tänk, jag kanske skulle ge mig på att lifta din Lo? *funderar* Ja, det ska jag ge mig på i helgen om det är ok för dig?

Anonym sa...

S himla snygg "stoppa tiden" är!! Jättefin!!! Får man lifta den?

Anonym sa...

Ja du är nöjd med rätta!! Den är kanonfin:)

Dessutom gjorde du mig nyfiken på Papirglider.no, och jag har velat ha en utmaning som pågår hela våren, så nu ska ja hoppa på har jag tänkt:)
*Kram*

Anonym sa...

Näe, det var inte just den som var i tidningen, utan den som hon har liftat tror jag :)

Sanna F sa...

Jätte snygg layout!
Gillar den massor!
Lycka till i tävlingen!

Anonym sa...

Underbar lo, gillar dina snören i knapparna. Ska lägga det på minnet ;)

Anonym sa...

Snyggt det blev. Jag kommer i vissa perioder när jag mest gör scraplifts men sen kommer inspirationen igen och då klarar jag mig utan. :)

Undras om jag inte såg någon i sista tidningen som du gjort som jag blev sugen på att lifta... Det återstår att se. *S*

Kram Kram
Tesa aka Lillmonster

Anonym sa...

Super snygg lo.. Gillar din stil!!!

Kram Helené