fredag, februari 16, 2007

13 år tillsammans...

Ojoj, vad tiden går!! Idag är det 13 år sen jag och Fredrik blev tillsammans, vi räknar från den dagen då han sov över hos mig på "riktigt" utan att vi varit ute och dansat innan (vi träffades 18 dec 93 och var ute mkt i 2 mån)...

Jag hade ju planer på att hitta på nåt, men så blev jag krasslig... Nå, har iaf hört att Fredrik och barnen ska komma och hämta mig vid 19,30 efter jobbet ikväll :) Så även om jag är dunderförkyld och inte mår på topp, så ska det bli så underbart att se vad de hittar på *s* Mina tokiga killar!!

Ha en underbar dag, jag hostar och snörvlar vidare jag :)

4 kommentarer:

Lilo sa...

Krya på dig nu i helgen!!! Och jag har hört att scrapping är bästa medicinen, det och lite romantik. ;) Kram och trevlig helg!

Anonym sa...

Krya på dig och jag hoppas du får en underbar kväll tillsammans med dina fina killar!
Trevlig Helg!

Sofia sa...

Grattis på 13 årdagen, hoppas ni får en mysig kväll du och dina killar.

Bea sa...

Hoppas att du kryar på dig snart och att du fick en underbar kväll med grabbarna! :)