måndag, februari 05, 2007

Scraphelgen är över!

Tack, mina underbara vänner, för en helt fantastisk helg!! Anna, Sanna, Åsa, Karin, Natalie och Lucy har förgyllt min helg! Det tråkigaste var att Elisa blev sjuk på lördagen och inte kunde komma, du var så saknad!!

Jag hann med 6 sidor, de flesta andra var grymt mycket mer produktiva, men jag är klar med alla alster till en artikel i aprilnumret av tidningen :) Så även om jag fick endel gjort, så har jag inte nåt att visa här idag.

Det viktigaste är dock att ni vet om att jag haft det fantastiskt och fortsätter att sprudla av inspiration :)

Nu är det 4,5 månad tills vi ses hemma hos Anna. Längtar redan!!!

Kram kram

8 kommentarer:

Anonym sa...

Låter som en superhärlig helg! Får väl längta och se fram emot ett Aprilnumret :-)

Tack för besöket och de snälla orden i min blogg.

Anonym sa...

Så kul och härligt att kunna träffa sina pysslande vänner en hel helg. Förstår att du längtar till nästa gång.

Anonym sa...

Får se fram emot aprilnumret! Härligt med en hel helg med pyssel och dessutom göra det med likasinnade! Tack för gullig kommentar i min blogg!

~Karin~ sa...

Hej raring!
Tack för en myyyyyyyyyyyyysig helg! Jag har verkligen fått massor med inspiration o MÅSTE fixa ordning så jag kan sitta här o pyssla nu!

Ses imorn hoppas jag!
kraaaaaaaam /K

JEN sa...

Men ÅH så skoj det låter!! Blir jätteavis... Själv längtar jag nu till Scrapeventet i april.... ska faxa in min anmälan imorrn, håller tummarna för att det finns en plats kvar till mig! Det ska bli så spännande att åka :-o Må så gott!

Anonym sa...

Hej på dig. Ville bara tala o att jag varit här o tassat runder =). Kram Martina

Anonym sa...

Åh så kul det låter. Tänk en hel helg till bara scrappande utan en massa ansvar och avbrott av små tassande fötter.

Även jag har bestämt mig för att åka på ScrapEvent och skall faxa min anmälan idag. FÅr passa på när man inte har så långt att åka (från Lund till H-borg). Längtar!

Ska bli kul att se dins alster i april numret.

Kram Lotta

Anonym sa...

Hej!
Ska bli kul att se i nästa nummer vad det blev.....
Visa gärna lite foton från träffen *ler nyfiket*....
Alltid kul att se hur andra har det på sina träffar!!!
Tycker om din stil! Blir nog en lift inom en snar framtid...
Kram Malin H