lördag, februari 10, 2007

Hihihi...

Hos ÅsaF hittade jag det här testet Jag gjorde testet, och tycker väl att det stämmer rätt bra in på mig *asg* Vad tycker du???

Jag är undersköterska i botten och har arbetat med äldre, cancersjuka och inom förlossningsvård. Jag har pluggat 100 p (av 180 möjliga) till civilingenjör inom data, men la ner det pga tidsbrist... Är (och var) ofta projektledare och innovatör, den som drar igång projekt och får andra att "jobba" och fullfölja. Jobbar idag med människor OCH teknik på jobbet, spindeln i nätet - det är jag det... Fixar både att koda hemsidor som att scrappa och fotografera ;-) Hihihi....

Kreativa egot (300-400 p)



Du är en kreativ och noggrann person. Du har ett gott självförtroende och värdesätter din förmåga att skapa. Du skulle trivas lika bra som bagare som civilingenjör. Vad du väljer har att göra med hur lång tid du är beredd att studera.

Andra yrken där du troligen skulle komma till din rätt är:
Skådespelare
Kosmetolog
Konstnär
Musiker
Copy
Kock
Arkitekt
Konservator
Programmerare
Web-designer
Författare
Sömmerska
Designer
Grafiker
Illustratör
Scenograf
Danspedagog

2 kommentarer:

Anonym sa...

Känns som om ditt stämmer rätt bra vännen. :O)

Kramen Anna

Anonym sa...

Stämmer bra tror jag :) Kollade och jag verkar passa som kemist som jag utbildat mig till, vilken tur :)