söndag, februari 08, 2009

Dagens foto #39 - 090208

Med risk för att vissa inbjudna läser bloggen ikväll, så visar jag ändå Astons dopinbjudan... Vi blev ju 1,5 vecka sena med att skicka dom, eftersom vi blev sjuka.... Ja, jag blev sen med att göra dom oxå. Så idag har jag skapat korten och skickat dom! Sjukt nöjd *s*

Så dagens foto består av detta kort :-) Som jag sparar till Astons album, så han har kvar ett sånt inbjudningskort sen när han blir stor :-)


-----------------------------------------------------------------------------
Kika in HÄR för att se länkar till de andra duktiga "Dagens foto"-fotografer

11 kommentarer:

lillakez sa...

Superläckert! Vilken härlig bild. Det är en riktigt liten sötis du har.
/Heléne

Carina (62CarinaZ) sa...

WOW....så fint och vilken bild du tagit.

Carina(62Carinaz)

Anonym sa...

Vilket underbart dopkort! Jag ville bara skriva några rader och tacka dig för att du delar med dig av din vardag till oss. Jag älskar din blogg. Titta på dina underbara bilder, se de du har skapat, läsa om dina tankar och äventyr. De betyder mycket för mig i vardagen och jag är så tacksam över att du delar med dig! Kram

Fia skapar sa...

Oh vilken fin inbjudan! Jag tror alla dina vänner har förståelse för förseningen för det är många som är hemma och febriga nu. Jag gillar färgerna som du har använt.

Pernilla sa...

Vilket jätte fint kort!

Man drunknar verkligen i hans vackra ögon...han är så söt! :-)

/Pernilla

AnnaHanna sa...

Kanonsnyggt!
Kram //Anna

~Karin~ sa...

Ooh, jättefin dopinbjudan med söta killen :)

pussåkram /K

Anonym sa...

Super snyggt! Bilden är helt underbar!

Karolina sa...

Helt underbart!!!!

Anonym sa...

Wooow så snygg inbjudan!!

cassandra sa...

Tycker det dopinbjudningskortet år såååå fint på Aston!