tisdag, februari 03, 2009

Sjätte bilden...


Jag har blivit utmanad av Mysmasken:

* Gå in i mappen Mina bilder
* Gå till den sjätte mappen och välj sedan den sjätte bilden i den aktuella mappen
* Släng upp bilden på bloggen och skriv något om den
* Utmana sex andra personer och länka till dem, samt tala om för dem att dom är utmanade

Då jag inte har mina fotografier under Mina bilder-mappen så gick jag in i den sjätte mappen under min fotomapp... Där tog jag den ENDA bilden jag hade *s* Det fanns ingen sjätte bild där

En bild på vårt badrum som halvrenoverades för vattenskada i feb 2007... Usch, det var rätt trist att inte kunna duscha hemma, att hälla vatten för hand i toan när man uträttat sina behov osv....

Jag utmanar följande:
Badanka/Åsa
Fnyz/Hanna
Qurin/Karin
Lillblomman/Ulrika
Maria
AnnaHanna

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hihi, kul utmaning :-)

KRAM

Anonym sa...

gaah *springer in i min fotomapp*

oj hjälp :-o hihi

Anonym sa...

Vad kul med en normal bild, som min, inte en supersnygg bild nr. 15 från 34:e mappen ;)

AnnaHanna sa...

Nu så har jag också fixat.
Minns när ni höll på med badrummet...
Jag är fortfarande frisk förresten =)
Kram //Anna