lördag, november 07, 2009

Baby Noah är här!!

Äntligen är lilla Noah här och jag är återigen en stolt moster!! Den 6/11 kl 19,07 äntrade han världen med ett bang för att skåda sin mamma och pappa och 2 mostrar! Personalen på Danderyd har varit underbara som lät både mig och Linda vara med, eftersom Lotta verkligen behövde oss båda tillsammans med Rick...

Här är han nu, den finaste lilla baby!! Moster blev kär vid första ögonkastet! Han har underbart hår, vackra go'a kinder! Längtar tills han får komma i min famn och jag får pussa hans gosiga små kinder!


Vi fick vänta 10 dagar på honom, men sen kom han äntligen. Vi hann knappt se honom, för han hade en liten jobbig sista färd till oss med sugklocka, svårt att andas och troligtvis en infektion... Så han fick åka till neo rätt omgående, som tur var fick moster ta några snabba bilder ute i korridoren så hans mamma och pappa kunde titta på bilderna. Men har fått besked att han mår bra!

3,2 kg och 51 cm perfekt liten pojke!! Noah Alexander, du är varmt välkommen till vår familj! Vi ska älska dig varje dag!!!

Grattis till min älskade syster - nu mamma - Lotta och pappa Rick

9 kommentarer:

~Karin~ sa...

Åh, vilken härlig nyhet att han äntligen är här! Stort grattis till hela familjen och till moster såklart :)

pussåkram /K

Linda sa...

Grattis! En sån fin liten kille! Hoppas att han snabbt kryar på sig! Kram!

Fotograferande Maria sa...

Hej! Åh vad roligt! Jag hoppas jag får vara med på nån förlossning nångång, mer än mina egna då...
Kram Maria
www.mariasdagbok.blogspot.com

Ellison sa...

Stort grattis moster och till Noahs familj! Jag går fortfarande och väntar på att bli faster, borde bli vilken dag som helst nu!

badanka sa...

:) ja sände mess i går kväll..trod inte det kom fram?
Hälsa henne massa från mig..

Å grattis till alla

puss

Camilla sa...

Grattis till den lille systersonen! Vilken fin lite krabat. Kram Camilla

--- sa...

Men grattis! Moster igen och vad skoj att du kunde vara med! Underbart fin kille! Kramar!

Ulrika aka LillBlomman sa...

Hmm det var jag som skrev ovan!

Claudia79 sa...

Åh gud va vacker! Önskar all lycka till nyblivna föräldrarna