söndag, november 22, 2009

Dagens foto #327 - 091122 -Kungsholmsträffen

Åh, idag var det dags för 2:a Kungsholmsträffen. Vi hade sååå mysigt med scrap, prat, skratt och lite fika! Tyckte synd om alla de tjejer som inte kunde komma bara :-( Jag fick inte mycket gjort, gjorde EN enda LO på hela dagen (fast den blev jag iofs väldigt nöjd med) och ytterligare en till gjorde jag då jag kom hem ikväll.

Här är vi på em, några timmar kvar! Rymliga fina lokaler med plats för måååånga fler ;-)


Jag har haft demo i inkning och mist


Sen fick jag mig en liten mysstund med Helenas lilla 3½ v:s Leon (för övrigt har jag på mig de ursnygga örhängena jag fick av sötaste Ullis i födelsedagspresent)


-----------------------------------------------------------------------------
Kika in HÄR för att se länkar till de andra duktiga "Dagens foto"-fotografer

3 kommentarer:

Jenny Bergvall sa...

Tack ännu en gång för att jag fick komma med. Kommer gärna nästa gång med! Det var som sagt jätte trevligt! :-) KRAM Jenny

Camilla sa...

Hej! träffarna verkar supermysiga!!
Jag och en kompis skulle tycka att det vore kanon kul att komma på nästa, har ni spikat något datum?Vi bor många mil från stockholm men fundera på en weekend i stor stan:)), och det vore ju kanon att kombinera det med en scrapdag!
Håller utkik på din blogg! Ha en underbar vecka och lycka till med lägenhets försäljningen,(Kanonfin! Kommer med all säkerhet att bli lätt såld)/ Camilla

Helena sa...

Ja, tack för en mysig träff! Ser fram emot nästa, hoppas att Leon vill sova sig igenom även denna!
KRAM// Helena