tisdag, november 17, 2009

Dagens foto #322 - 091117 - hjältar i renoveringstider!

Om 2 dagar är det fotografering av lägenheten... Kommer det bli klart?!!! Herre min skapare, det är ett KAOS överallt!! *s*


Richard sätter upp ett gäng tavlor mm i hallen


De här tre småttingarna måste vara de riktiga hjältarna i dessa tider! De är med hela tiden, röjer runt och skriker emellanåt MEN de är så fantastiskt duktiga!! Tilde, Filip och Aston är verkligen söta små troll!!




-----------------------------------------------------------------------------
Kika in HÄR för att se länkar till de andra duktiga "Dagens foto"-fotografer

4 kommentarer:

Mya sa...

ni är så duktiga :) kul att få se lite bilder. men jag måste fråga ang en bild för jag blev så förundrad. varför är det plast bakom tavlorna? är det ngt smart sätt att sätta upp tavelväggar på? för i så fall vill jag veta ;) annars kommer min egen inte bli bra. *lol* kram mya

webmosterhelene sa...

Tack!! Nej, det är baksidan på ett presentpapper som tejpades upp på väggen. Sen ritades tavlorna mm upp på pappret och så borrade Richard rakt igenom papper precis där man måste borra för att det ska se bra ut :-) Bort med pappret och upp med tavlor och spegel på exakta ställen :-D Kram

~Karin~ sa...

Fasen va smart!! Måste jag komma ihåg när jag ska fixa mer med min fotovägg :)

Mya sa...

smart :)