måndag, januari 11, 2010

Dagens foto - 100111 - Hej mitt vinterland!

Minusgraderna och snön håller fortfarande Stockholm (och övriga Sverige) i ett ordentligt handtag... Idag åkte jag och Aston ut till Annika och Leiah för promenad och lunch tillsammans.


Det blev "bara" drygt 6000 steg (och sen ytterligare 1000 steg på kvällen) för mig, för Aston vaknade ur sin lur och var jäääääättehungrig. Men lite är bättre än inget!

Och idag har jag påbörjat GI, har tröttnat på att ha envisa kg:n kvar. Måste testa nåt annat!! Så får vi hoppas att GI passar mig och att jag kommer kunna gå ner i vikt och gärna mer än till den vikt jag hade innan Aston föddes. Har som mål att försöka gå ner totalt 13 kg till sommaren, det vore nåt det :-)

1 kommentar:

Ludmilla sa...

GI fungerar. Jag lovar!
Men man får inte fuska!