söndag, januari 10, 2010

LO: Jag älskar dagarna med dig

För några dagar sen fick jag ett sjukt inspirerande paket från söta Ilona på Skaparlusten. Jag fick det stora månadspaketet av henne att dt:a med och vid första anblicken var det ju inte riktigt mina färger. MEN jag bara älskar detta paket som innehåller papper från Basic Grey, Crate Paper, Prima mm. Matchande dekorationer som blommor, brads, knappar och Primas fina blom-centers... Det blev ett habegär över främst Basic Greys "Origins"-papper, sjukt fina!!

Här är min första LO jag gjort utifrån paketet, blev sååå nöjd med den. Det känns ju viktigt att göra fina saker med ett dt-paket och framförallt för mig själv eftersom fotot på Aston är ett av mina favvisar. Då blev det extra skoj att kunna göra en fin inramning till det :-)


Pappret under fotot är veckat och sen har jag broderat ovanpå det, det blir en så läcker 3D-effekt i verkligheten...


2 kommentarer:

Anonym sa...

Men vilket helt underbart foto av den lilla prinsen! Fantasktiskt! Lo´n var ju naturligtvis väldigt vacker. Kram

susanne Freij sa...

Måste säga att denna lo var kanonfin , blev så inspirerad av denna:)

//Susanne