måndag, juni 07, 2010

Dagens foto - 100607 - en trött och en glad prins Bus

Hihi, man undrar vad Fredrik och Aston gjort i helgen då jag varit bortrest, då Aston njöt av gungstunden så mycket att han somnade... Jag frågade "Är du trött, Aston?". Nä, svarar han men somnar bara någon minut senare :-) Såååå söt! Och nu talar vi alltså om en liten kille som aldrig somnar nån annanstans än i sin säng, i vagnen eller i bilen.


Och så måste jag ju även visa en bild på en riktigt glad liten buspojke :-D Det är så sällan jag får honom att titta i kameran och jag måste ju då passa på att visa upp hur fin han är då han ler :-)

1 kommentar:

~Karin~ sa...

Haha, sötsnutten...inte alls trött :) Så fin på båda bilderna och roligt att han samarbetade lite med mamma och kollade in i kameran!

Pussåkram /K