torsdag, juni 17, 2010

Dagens foto - 100617 - snart ett minne blott...

Stanna tiden lite, det går såååå fort!!! Snart är de här go'a småknubbiga benen ett minne blott!


Jag vet hur fort det går att få vuxna barn och jag försöker verkligen njuta av tiden med Aston, njuta av när han kryper upp hos mig och gosar, när han står nedanför och sträcker upp armarna och med kärlek i rösten säger "Mamma!". Jag försöker ta till vara på alla små stunder jag bara kan!! För jag vet hur fort det går, hur lätt man glömmer!

Så jag försöker stanna tiden ett litet tag med mina fotografier, försöker fotografera för att minnas hur det är just nu!

1 kommentar:

MissMian sa...

Jag förstår precis vad du menar. Jag tycker att dagarna bara rusar iväg och helst skulle jag vilja bevara varje litet ögonblick, varje liten kommentar och varje liten känsla!