fredag, juni 25, 2010

Dagens foto - 100625 - midsommarafton hemma

I år är första gången på väldigt länge, om inte första gången, som vi firat midsommar på hemmaplan. Det var jag som ville vara hemma och softa, kanske gå ner till Riddersvik, bara ta det lugnt. Och det gjorde vi - vääääldigt lugnt :-D Mysigt var det, min syster och lilla Noah kom hit och så firade Martin med oss oxå.

Sillunch på altanen


Fast lilla Bus åt potatis och köttbullar istället :-D


Vi knallade till Riddersvik, en promenad på ca 30-35 min enkel väg. Aston somnade på vägen dit och sov hela tiden, ja tills vi var 5 min hemifrån. Då vaknade han. Vi mötte upp våra kära vänner/grannar därnere :-)


Noah var väldigt fascinerad av mitt halsband och undersökte det både länge och väl

Foto: Lotta

Det var massor med folk på Tempeludden, Riddersvik. Vi blev nästan lite chockade över att det så MYCKET människor, här är bara en bråkdel av dom. Vi besvärade oss aldrig att gå ner och försöka dansa (Aston sov ju) eller att handla nåt mm.

Foto: Lotta

Inga kommentarer: