söndag, februari 06, 2011

Dagens foto - 110206 - projekt på G

Här är några av de virkprojekt jag har på G just nu... En rosa robot som saknar lite "knappar" på bröstet, en gul kärlekselefant.. Sen håller jag även på med grå Converse till Myran, men vete 17 hur de blir i storlek ;-) Och även en prinsessa med guldkrona och turkos klänning + en blå drake/dinosaurie... Puh!


Fast egentligen är det bara skoj, de "större" projekten får vila lite till förmån för lite enklare virkning som roboten. Elefanten är INTE enkel, den är liten men ack så söt!

Aston vill att jag ska göra klart draken och sen virka en hund åt honom, ja vi får se vad jag hinner med helt enkelt *s*

Och så måste jag fota det jag faktiskt gjort klart oxå - min underbara söta gröna krabat med orangevit mössa + en liten rosa minival... Det skapas i tegelhuset vill jag lova ;-)

1 kommentar:

Sara sa...

Vad härligt att höra om din kreativitet! Det ska bli kul att se resultaten sen :)

Tänkte även fråga om du har några funderingar på att dra ihop fler kungsholmsträffar? När saker och ting har kommit till rätta med bebisen.

Titta gärna in på min blogg, väldigt nystartad men hoppas den inspirerar ändå. www.pyssligasara.blogspot.com