tisdag, februari 15, 2011

LO: Sov sött

Ibland trillar poletten ner och man skapar nåt som känns lite extra härlig i maggropen, precis som om man lyckats lite extra bra. Jag tycker om mycket av det jag gör, men det jag gillar med denna LO är just att jag lyckats jobba med färger och en stil som jag inte så ofta jobbar med...

Jag har blandat material jag fått från Petra på Scrapgalen, ett MYCKET roligt sätt att jobba. Blanda tillverkare och material och bara jobba på :-D



Lager på lager med stämplat, rubons, dekos, wellpapp och annat ;-)






6 kommentarer:

La Vikinga sa...

Det blir verkligen jättesnyggt - men jag skulle aldrig klara att "kladda" färg på ett snyggt mönsterpapper....
Måste kanske gå i terapi först ...???

Hi hi hi ;-)

Charlotta

Zarah sa...

Ursnyggt!! (Kanske inte helt otippat att jag skulle älska den här? LILA också, ju! :))

Anonym sa...

Jättesnygg! Underbara färger, design och så snören som jag bara älskar. Carina Å

Angela sa...

ÅH, den här var ljuvlig. Så fin och välarbetad.

~Karin~ sa...

Uuuuuuuuuuuunderbar!! *love*

pussåkram /K

Jozebelle sa...

Ja, jag håller med dej om att den här var något alldeles extra och tänker faktiskt lifta den här så får vi se hur mitt blir.

Kramizar