lördag, februari 19, 2011

Dagens foto - 110219 - countdown...

Nu är det nedräkning på riktigt, idag är det exakt en vecka till Myrans beräknade födelsedag. Och även om jag räknar med övertid så kan jag ju inte sticka under stol med att jag känner efter lite extra. Är det kanske nåt på gång? Ska det även denna 4:e gång börja nattetid? Med vattenavgång?! Kommer det gå bra en 4:e gång också? Ja, allt sånt :-)

Galet spännande och lite nervöst faktiskt :-)


Efter att vi varit och simmat med Aston mötte vi upp Åsa och Leon för lite snabb fotografering ute. Det har varit -12 grader idag, men det var ett underbart väder. Och som vanligt fångar Åsa den fina sidan av mig, trots att jag är stor och svullen ;-)

Tack älskade Åsa, det är GULD värt att ha några foton såhär på slutet. Har inte hunnit kika igenom dom alla än, men men...

6 kommentarer:

Anonym sa...

Åh,vad vacker du är och en underbart fin liten mage! Stort, stort lycka till, håller alla tummar för att allt går som på räls. Kram Carina Å

Fnyz sa...

jättefint foto! hoppas du kommer visa några fler när du kollat igenom lite mer! du är verkligen jättefin, ser itne alls så svullen ut men det syns att magen är mindre än med aston

Ellison sa...

Vad vacker du är Helene! Och så spännande, snart är Myran hos er :) Kram

Karin sa...

De ser verkligen inte svullen ut!
Du är jätte vacker å jag är så avis på dig som har bebis i magen. Ska bli så spännande att få se vad som gömmer sig där inne :)

Lycka till!!

Anonym sa...

Du ser så fin ut! Harmonisk och lugn :). Lycka till med allt Helene. Ska bli spännande att se bilder på er nya fina bebis!

Anonym sa...

Wow vilken vacker bild på dig!! Alla bilderna är lika fina!