torsdag, september 15, 2005

Nyklippta grabbar och jag är trött - igen ;-)

Killarna är så fina, attans att jag glömde ta kort på dom ikväll! Dom var till Maria (Camillas kollega) och klippte sig idag, och dom blir alltid så fina när dom är fixade i håret! Framförallt Robin tyckte nog det var superskönt att bli av med kalufsen, hans hår är verkligen vilt *s*

Jag är supertrött, har varit vaken sen kl 6 och jobbat mellan 7,30 och 15,30. Trött precis hela eftermiddagen. Varför sitter jag här nu då? Jag borde ha nattat för länge länge sen. Men har spelat lite Zuma på datorn och slappat framför tv:n då jag bl.a. tittat på dubbel-avsnitt av nya serien Medium (som för övrigt verkar vara skitbra, helt i min smak).

Men nu är det dags för mig att hoppa i säng. Jag är så trött att ögonen ligger och vilar i knät just nu *s*

See ya later!

1 kommentar:

Julia sa...

Finfina nyklippta pojkar du visat på listan idag! Min små behöver en omgång i håret de med, men där måste man tvinga och det är inte skoj! Visst är den nya serien Medium bra! Jag kommer garanterat sitta klistrad varje avsnitt!
Ha det gottis och vila dig lite :)