onsdag, januari 31, 2007

Intressant :)

Ja, jag har haft över 32000 besökare sen jag la in en räknare här på bloggen för drygt 1 år sen. Räknade precis ut att jag har ca 87 besök om dagen :) Senaste månaderna har antalet besök ökat markant, så det är inte helt rättvisande längre... Numer är det långt fler än 87 st/dag, men det är ju ett medeltal sen jag la in min räknare :)

Så.... Skriv gärna en rad och berätta vem du är (vissa vet jag ju, några hälsar på flitigt och skriver då och då)... Men jag är nyfiken på vilka som är här och kikar :) Så kan jag kika tillbaka och säga heeeej :)

39 kommentarer:

Pihlina sa...

JA, jag har ju inget bättre för mig än att läsa bloggar, så det gör jag! :D *vinkvink*

Anonym sa...

Jag tittar också in här titt som tätt :)
så nu passar jag på att tala om att du verkligen är en stor inspirationskälla med dina underbara Lo´s och även artiklar i Scrapbooking m.m.
Dessutom vill jag tacka för att du alltid har tagit dig tid att besvara mina inskickade skissbidrag till swescrap med en gullig lite kommentar, det uppskattas verkligen, Tack!

Emilia sa...

Jag brukar också kika in när du uppdaterat bloggen :-)

Ellison sa...

Jag är ju här och kikar med jämna mellanrum :) Finns alltid en massa inspiration att hämta här!

Anonym sa...

Jag hoppar osså in här nästan dagligen och spanar runt lite ,o)
/Lena S

Anonym sa...

Jag kikar in här lite nu och då, kanske inte varje dag, men varje vecka iallafall! :-)
Gillar din scrapstil, så jag spanar gärna in dina alster! :-D

Carina W sa...

Jag kikar in regelbundet också. :-)

*vinkar*

Anonym sa...

o här är en till som är inne o hämtar inspiration med jämna mellanrum... :-)

Anonym sa...

jag smygtittar ofta dagligen härinne :)Det finns alltid något fint att titta på och inspireras av!

Anonym sa...

säger piiip

:-)

Anonym sa...

wow du var snabb :-)
Här sitter jag o försöker göra allt för att lyssna på min streamade föreläsning ´från högskolan o det är inte alls svårt... tänk attman lyckas smurfa sig all världens väg...

ha en fortsatt bra dag ;-)

*kram*
Jenny

Anonym sa...

*vinkevink* Jag är här och tittar både nu och då :)

Anonym sa...

hej rullfia här kollar in dagligen hos dig


kram Fia

Maria sa...

Jag är också en återkommande bloggläsare :-)

Anonym sa...

Hej, hej! Jag brukar kolla in din blogg när du uppdaterar den. Tycker nästan alltid att jag hittar lite matnyttigt och massor av inspiration.

Kram Lotta M

Anonym sa...

Hej!
Miaa här. Kommer dagligen hit för inspiration och obland tom fler gånger per dag... :-)
MVH Miaa

Anonym sa...

Jag kikar in till dig nästan varje dag! Blir ofta inspirerad av det du gör! Kram Hanna

Anonym sa...

Brukar vara här och läsa då och då. Så kul att du har så många besökare. Du har ju ofta så mycket fint att titta på!

Anonym sa...

Hej, hej,
Jag kikar in här titt som tätt för att kolla om du lagt ut nått snyggt eller bara nått kul att läsa! :-)

Anonym sa...

Här är en till som brukar kika in och få lite inspiration! :-)

Anonym sa...

Brukar titta in här titt som tätt och hittar alltid en massa inspirerande alster.

Anonym sa...

Jag kikar in här nästan varje dag jag :-)Ligger med i mina favoriter
Får mycket inspiration hos dig!!

Mikaela sa...

Jag kikar in här nästan varje dag, tycker alltid att det finns nåt kul att titta på eller läsa om.

Scrapplig sa...

Jag har en samling bloggar som jag varje dag kolla om det blivit uppdaterat. Där är din med!
Jag gillar din stil och du inspirerar mig!

Kram
Nina

Elsa sa...

Här är en till som kikar in här ganska ofta:) Du gör så mycket fint som inspirerar!!

Anonym sa...

Jag kollar också in här iallafall ett par gånger i veckan. Jag gillar dina alster jättemycket, och du har inspirerat mig enormt. Jag fastnade direkt för dina layouter i Scrapbooking m.m och tänkte: Wow, så där duktig skulle jag också vilja bli!

Anonym sa...

Jag är ofta här och kikar på dina fina Lo:s och foton....kram Stina

Anonym sa...

Jag är här och kikar med jämna mellanrum! :)

//Ulrika (krockan)

http://sweetsweede.blogg.se

Bea sa...

Halloj! Brukar kika in här då och då för inspiration! Älskar dina LO:s och dina foton! Vi kanske ses irl på scrapeventet!

Sanna F sa...

= )
Jag kikar in här flera gånger i veckan!
Du gör så himla fina layouter och tar så underbara foton!

KRAM

Annika W sa...

Och jag!
Fast jag har haft problem att kommentera i flera veckor. Verkar ha lossnat nu som tur är!
Du inspirerar MYCKET!

Anonym sa...

jag är också här och tittar ibland. du gör mycket fint och inspirerande. Tack för titten!

Anonym sa...

Hej! Jag tittar in ibland då och då och se om det är något nytt här :)

Anonym sa...

kikar in till dig titt som tätt för att se dina underbara alster och se va du skriver om ditt liv.
God natt / pylle

Anonym sa...

Jag är en sääääker kikare :-)
Aj löööv jår blågg!

Anonym sa...

Hej!
Ännu en som tittar in med jämna mellanrum.... Alltid massa fint att titta på.
Kram Sussie

Ellinor sa...

Jag kikar också in mellan varven!

fialoppan sa...

Halloj!
Jag kikar in ibland! Gillar din stil jättemycket!

Simmat sa...

Kollar gärna i din blogg!! Här är massor av inspiration!! Kul!!

/Jennie
http://simmat.blogspot.com