fredag, maj 09, 2008

Bebis v24...

Två självporträtt på "tjockisen" på hotellrummet i Amsterdam... Det var INTE lätt att ta bilder på mig själv, men ville ha bilder från fredagen - då gick jag in i vecka 24 nämligen. Det roliga är hur olika magen blir från olika vinklar och i olika kläder.

Ser ju rätt smal ut här *s* Synvilla helt klart!


Här ser jag desto tjockare ut, oxå en synvilla då man inte ser ryggen på mig... Armen förvillar ju lite, så jag ser tjockare ut *asg* Men jag tyckte det var lite roligt att lägga upp två bilder från samma dag i olika kläder och olika vinklar ;-)

2 kommentarer:

Unknown sa...

Du och magen är så fina raring :)

kraaaaaaam

Anonym sa...

tbwDu är så himla fin och du lyser av lycka...det syns att du trivs med din graviditet :) Stort lycka till med allt! :) Kram Anna