lördag, maj 17, 2008

DT-alster för Scrapaddicted

Mmmmmm, jag har fått ljuvligt och underbart material från Fancy Pants att arbeta med. Jane på Scrapaddicted har skickat ett paket med grejer som passar mig PERFEKT i färger och mönster! Så jag frossade igång och gjorde 3 layouter, men visar "bara" två här eftersom den ena befinner sig hos Jane i Löberöd ;-) Ska scanna den då den kommer hem igen...

Först ut ett färgpotpurri utan dess like. Älskar det här oranga mönstrade pappret och så overlayen ovanpå. Härliga färger med orange, rött, grönt och rosa :-) Galet och skoj!!


Sen har vi min älskade guddotter Matilda, som botaniserar i min scraphörna... Det är det bästa hon vet, att få komma hit och bara fixa bland alla saker och papper :-) Värt att dokumentera!!

5 kommentarer:

Fauve Design sa...

These are so cute!Love the rounded corners on the second layout!

Jag... sa...

*fniss* vi har väldigt olika syn på vad osm är galet ! :-D Men fint är det hursomhelst! Lite sån där Heleneperfektionism :-)

Kram

E sa...

Den oranga va ju sååå snygg!

Anonym sa...

Såå härliga färger och jättefina layouter. Kram! Stina

Anonym sa...

Hejhej
Anne här, som intervjuade er till Föräldrar och barn att vara gravid...

Kikar in lite här. fin blogg!!!

Titta gärna in hos mig också, fast jag scrapbookar inte;)

mvh
Anne Haavisto
foraldrarochbarn.se/blogg