onsdag, juli 09, 2008

Gaaaah, min pysselhörna svämmar över!

Jag har ett problem, ett stort problem!! Jag är en HAMSTER *s* Jag har såååå mkt scrapsaker att jag snart drunknar i dom... Det är akrylfärger, stämplar, filtband, knappar, rubons, alfabeten och papper, papper och PAPPER och annat skoj i massor!! Hela min hörna svämmar över av allt fint och skoj, och jag har SVÅRT att välja ut saker som jag kan tänka mig att sälja eller ge bort.

Papper - som jag älskar - är lättare, det är mer en förbrukningsvara. Har det legat för länge så KAN jag rensa ut och sälja. Har en säljahög här hemma, som kompisar kikar i och köper ur då de kommer hit.

Annat ÄR svårt att rensa ut, tänk om jag behöver just det där nån gång senare :-s

Men faktum är att jag verkligen måste rensa i min hörna, det går ju inte att den svämmar ut över hela vardagsrummet... Det är bara så grymt svårt att få det gjort och tar sån tid. Och jag har ingen ork ;-) Och så måste jag ju välja... GAH!

I-landsproblem, jag vet... Och nåt som hänger över mig egentligen ;-)

7 kommentarer:

Anonym sa...

Känner igen mig... hamster är rätta ordet även för mig...
Ett tips är att lägga ut i bloggen. Du som har så mycket besökare här. Gör ett inlägg o sälj :-)

Anonym sa...

Jag kan inte, det går inte... Jag äääälskar alla mina saker... Men det betyder ju också iochför sig att jag inte behöver rensa ur :), utom förstås när maken får tröttbryt för att det inte går att kommain i sovrummet längre :D (där är min "hörna"), men kommentaren ovan är bra, sälj i bloggen :)// Lycka till, P

Christine sa...

Mmmm... Samma "problem" här.. ;)
Jag brukar sälja via tradera och forumet, i bloggen RAK:ar jag mest ut saker =)
Fast det är svårt att göra sig av med sånt som man inte riktigt har bestämt sig för om man tycker om el inte =S
Lycka till, kramis!! ;)

Ann-Louice sa...

Vad bra att det är fler som går ut med sina problem :o)Vi kanske borde starta en Hamster förening.

Jag är alldeles för bekant med det här problemet.

Alla saker är bra att ha saker. Det är helt omöjligt att skiljas från dem. Det är ju mina saker!

Om du hittar något botemedel får du gärna dela med dig. Fast frågan är om man vill bli botad. Att handla nya saker är ju en del av inspirationen. I alla fall försöker jag övertyga mig om det.

/ Fröken Hamster

Linnéa sa...

Mitt problem är tvärt om, jag har inte en massa saker, och då blir man ju begränsad av det, liksom stämplarna är andvända femtielva gånger, och dekorationslådan är ju INTE full, haha, jag hade nog bara trivts ,med översvämmning xD

MissMian sa...

Hmmm,..har du såna problem så kan jag gärna hjälpa dig. jag har plats hos mig!!! :)

Anonym sa...

Jaaaa, du vännen.. säg bara till så hälsar jag på och tar med en banankartong :fniss:

KRAAAAM